top of page

איך להתאים תחפושת לילד שלי?

פורים הוא חג מלא בשמחה, צבעים, ויצירתיות. אני מאמינה שתחפושת לא צריכה להיות מסובכת ומורכבת אלא נוחה, פשוטה יצירתית ומשמחת - שתשמח את מי שלובש אותה, שיוכל ללכת, לשבת, לרקוד ולשמוח. אחד הדברים הכי חשובים הוא לחשוב דבר ראשון על מי שהולך להתחפש, על הגיל שלו, מתי הוא הולך ללבוש את התחפושת ולכמה זמן.

תחפושת טורטיה לתינוקnull

לדוגמא: תינוקות קטנים הם באמת מאוד מאוד חמודים עם כל מיני תחפושות מורכבות ומקוריות כמו זו למשל.

אבל אתם חושבים שלתינוק באמת נוח בתוך הטורטייה הזו?

אז באמת באמת חשבו על מי שצריך ללבוש את התחפושת הזו ותתאימו אותה לצרכיו....

הדבר השני הוא כמובן להקשיב למי שעומד להתחפש. פורים זה חג של הילדים! תנו להם להתחפש למה שהם רוצים (בגבולות הטעם הטוב כמובן) ולא למה שאתם הייתם רוצים - אחרת הם לא יתחפשו בכלל.... הדבר השלישי שלדעתי לא פחות חשוב מהשניים האחרים הוא האיכות של התחפושת והבדים ממנה היא עשוייה. אתם לא הייתם רוצים להסתובב כל היום בבגד שלא "נושם" אז תחשבו על הילדים שלכם, שחלקם עדיין לא יודע לבטא את עצמו בצורה ברורה (כן. אתם מבינים אותו פרפקט, אבל מה עם הגננת? הסייעת??) על הדברים האלו אני חושבת כשאני מעצבת את התחפושות שלי לפורים.

על תחפושות מיוחדות וייחודיות, תחפושות שישמחו את הילדים שילבשו אותן ושהם ירגישו בתוך התחפושת ממש כמו בתוך בגד רגיל, שיוכלו ללכת לשירותים בקלות, יותר מזה: שיוכלו לשבת, לרוץ ולשחק כמו בכל יום ושירצו בכל יום ללבוש את התחפושת גם אם זה לא פורים.

מתחפשים בפורים, משחקים כל השנה. וכן. התחפושות שלי עומדות בזה!

רוצים לראות את כל התחפושות לפורים? >>>>>>>>>> הכנסו לחנות שלי

פוסטים פופולארים
פוסטים אחרונים
היסטורית  פוסטים
חיפוש בעזרת תגיות
אין עדיין תגים.
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page